RiGorgeous zet zich in voor voedselbedeling

Het Hasseltse beautybedrijf RiGorgeous, bekend van merken zoals Cent Pur Cent en i.am.klean, zet zich vanaf nu maandelijks in om de Hasseltse voedselbank te ondersteunen. Vandaag hielpen enkele medewerkers bij het verdelen van voedselpakketten aan mensen in nood.

Deze maandelijkse activiteit maakt deel uit van de sociale pijler van RiGorgeous, 'Good Hearted'. Die is opgericht om actief bij te dragen aan een betere samenleving. Intern heeft het bedrijf alvast een speciaal comité opgericht dat verantwoordelijk is voor het organiseren van deze maatschappelijk betrokken acties.

Caroline Rigo legt uit waarom deze initiatieven zo belangrijk zijn voor haar bedrijf: "We willen graag bijdragen aan een fijnere en mooiere wereld. Dat doen we door zo authentiek mogelijk in het leven te staan. Zo stappen we in november opnieuw met een aantal medewerkers voor SOS Brandwonden Kids tijdens 'Steps on Fire'. Andere collega’s helpen de komende maanden een voormiddag per maand op de voedselbank, om de ontvangen voeding te verdelen in pakjes."

RiGorgeous wil niet alleen mooie producten creëren, maar ook een positieve impact hebben op de wereld rond ons. Rigo: "Relativering is goed en vooral ook nodig. Mensen klagen vaak over kleine dingen. Door echt mee te helpen en ons steentje bij te dragen, komen we weer met onze voeten op de grond."

Voor meer info

RiGorgeous I Cynthia Reekmans I cynthia@centpurcent.com I 0479 58 10 74 I www.centpurcent.com

RCA Newsroom I Evelien Olaerts I evelien.olaerts@rca.be I 0496 15 18 30 I www.rcapress.be

 

 

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Cent Pur Cent

Neem contact op met

Stadsheide 23, 3500 Hasselt

0492/ 26 78 66

centpurcent.com